משלוח הודעות ופרסום פוסטים בסמלים באמצעות יישומי מתחברים לעולם

בגרסה החדשה של מתחברים לעולם, משתמש סמלים יכול לכתוב הודעות ביישום הסמלים שלו, ולשלוח אותן כהודעות עם סמלים בווטסאפ, פייסבוק מסנג'ר ו – SMS, או לפרסם אותן כפוסטים עם סמלים בפייסבוק. לצורך כך, יש לעקוב אחרי השלבים הבאים:
  1. התקינו את "מתחברים לעולם", או עדכנו לגרסה החדשה ביותר – בקישור הזה. שימו לב, בזמן ההתקנה יש לבחור שפה, אמצעי הנגשה (מיקוד מבט, מתגים, מגע…) ואת גודל התאים (Lite למשתמשים המעוניינים בתאים גדולים יותר). למי שהקישור לא עובד ישירות, ניתן לעבור ל – https://apps.d-bur.com/he, ולבחור בכפתור "להורדה או עדכון גרסה של מתחברים לעולם".
  2. חפשו באתר הקהילה – “share” והורידו את היישום – Join-In Share Symbol Message – HE (היישום הוא בעברית, למרות ששמו הוא באנגלית).
  3. פתחו את יישום הסמלים של המשתמש, ובעמוד הראשי שלו, הוסיפו תא עם שלוש הפקודות הבאות (לפי הסדר הבא) – (1) "העתקה", (2) "המתנה" (אין צורך לשנות את זמן ההמתנה מערך ברירת המחדל של 0.1 שניה), (3)  "החלפת יישום".  בפקודה של החלפת יישום, לחצו על החץ הפותח את שמות היישומים, ובחרו את היישום שהורדתם  – Join-In Share Symbol Message – HE. אפשר גם להיכנס ליישום שהורדתם, לבחור בתא ההגדרות שביישום, וללכת לעמוד ה – info שלו. שם תמצאו תא מוכן עם הפקודות, אותו אפשר להעתיק ולהדביק ביישום של המשתמש. שימו לב – על מנת לאפשר הודעות בסמלים, יישום הסמלים של המשתמש חייב להכיל שורת משפט.
  4. שנו את הכותרת והסמל של התא שהוספתם, למשל – הכותרת יכולה להיות "שתף", או "שלח בווטסאפ" או כל דבר שמתאים לאופן השימוש החזוי של המשתמש.
  5. פיתחו את היישום שהורדתם (Join-In Share Symbol Message – HE). בחרו את אביזר הנגישות של המשתמש (מיקוד מבט, השהייה עם עכבר, מתגים או מגע). לאחר מכן בחרו את הגרסה של מתחברים לעולם שהורדתם – מלאה או לייט (תאים גדולים). לאחר מכן אפשר לצאת מהיישום.
זהו – אתם מוכנים לעבודה. למי שמעוניין – ניתן, במצב עריכה, להוסיף דילוג חזרה ממתחברים לעולם ליישום הסמלים של המשתמש. התאים עם הפקודות כבר מוכנים, ותצטרכו רק "לכוון" אותם ליישום הנכון.
למטה – סרטון קצר שמדגים איך זה עובד.

הערות:

  • לוחות מתחברים לעולם עובדים עם גריד 3 במחשב, ואינם עובדים עם גריד לאייפד.
  • ניתן להזמין את חבילת מתחברים לעולם כחלק מסל הבריאות, למשתמשים המקבלים מערכת ממשרד הבריאות.